80 reacties

  1. Bitvavo-exchange is goedkoper dan Binance-exchange.

    Tijdelijk 1000 euro welkomstbonus bij Bitvavo!

    Via deze link ontvang jij 1000 euro welkomstbonus en betaal je geen handelskosten.


    Hallo,
    Ik probeer al weken om contact te krijgen met support,helaas alleen geautomatiseerde e -mails ontvangen. Mijn verificatie codes worden naar mijn e-mail gestuurd, alleen zit achter het.com een dot wardoor ik geen acties kan ondernemen. Kan alleen op mijn telefoon inloggen omdat ik voor de computer een verificatie code nodig heb . Zou netjes zijn als iemand een keertje reageerd aangezien U bedrijf mijn geld beheerd. Ik vind dit uiterst verontrustend, en ben niet de einige die dit soort problemen ondervinden.
    Groetjes

    1. Hallo L, bedankt voor jouw reactie.

      Je moet hiervoor toch echt bij de Binance klantenservice zijn. Die beheren uw geld, ik niet.

      Succes!

      Groeten, Coen

      1. Beste Coen,
        ik heb een andere vraag, ik heb 3 cryptomunten gekocht via Binance, VeChain (VET), Polkadot (DOT) en Stellar (XLM) deze heb ik flexibel gestaakt, ik kan ze alleen op de site zien via Wallet overzicht/earn. Bij mijn spot wallet zie ik alleen VTHO vanwege de uitkering van VeChain.
        Ik heb al een aantal keer getracht, door op verzilveren bij earn te klikken om weer te kunnen handelen, na een tijdje staat het nog steeds bij earn en zou ik wederom op verzilveren moeten klikken.
        Ik kan blijkbaar nu niet handelen, ik zou ze graag willen verkopen maar dat lukt zo niet.
        In de App van Binance zie ik ze helemaal niet terug!
        Zou je mij kunnen helpen

        1. Hoi Ron, wanneer jij jouw staking tegoed (rente / gratis cryptomunten) wilt verzilveren (redeem) duurt dit minimaal 24 uur, vaak nog wel langer en in sommige gevallen zelfs 30 dagen, dit i.v.m. met het Blockchain netwerk.

          Op de pagina van de Nederlandse Binance klantservice staat ook wel: Vanwege de verschillende tijdzones duurt het echter soms 48-72 uur voordat je de tokens ontvangt. Dit kun je zelf ook lezen in het volgende artikel https://www.binance.com/nl/support/articles/650826666c344c15a062932983a38c2e (binance vaste staking)

      2. Ik geloof niet dat deze jongen op z’n antwoord zit te wachten. Het punt is geloof ik dat hij geen contact kan krijgen met dat KUT bedrijf. Een antwoord waar hij aan de bel kan trekken zou denk ik fijn zijn.

        1. Hallo SCI, je mag zo’n toon aanslaan (dat zegt wat van jou als mens) maar ik heb geen andere optie helaas. Er staan in de reacties diverse linkjes naar de support afdelingen van Binance. Daarnaast zou hij gebruik kunnen maken van de live chat. Dit geef ik ook aan bij Remco.

    1. Hallo Haik, door de vele aanvragen van de Binance creditcard kan het nog wel even duren. Ik ontvang meer e-mails hierover. Je zou kunnen overwegen om even contact op te nemen via de Binance-klantenservice.

      1. Mijn telefoonnummer is gestopt en nu kan ik niet inloggen op mijn account omdat ik een sms op die nummer moet krijgen en die nummer is nu gestopt. Weet u misschien wat kan ik het best doen om weer in mijn account te kunnen inloggen.

        1. Hoi Abdallah, wanneer jij jouw mobiele nummer niet meer hebt. Kun je via de Binance klantenservice een ander mobiel telefoonummer toevoegen. Wel dien je jouw privacy / identiteitsgegevens op te sturen. Bijvoorbeeld je paspoort of rijbewijs. Dit moet omdat ze hier in heel streng zijn.

          Succes!

      2. kunt u mij de exacte webpagina sturen want ik wil graag contact opnemen met binance door email maar het liefst telefonisch!

  2. Hoi Coen,
    Enig idee hoe ik een mail kan sturen naar de Binance exchange Nederlands?
    Probleem is, dat mijn totale cryptocurrency saldo ineens niet meer klopt.
    Ik mis gewoon 1000 euro..
    Na een paar keer verversen zag ik het weer 1x maar nu staat er weer een lager bedrag.

    Gr Arend

    1. Hallo Arend, je kan een e-mail sturen naar Binance-support. Daarin vermeld je jouw vorige e-mailadres en daarbij voeg je toe een kopie van je paspoort of rijbewijs, anders gaan ze je sowieso niet helpen in verband met privacy wetgeving.

      Het bedrag kan verschillen doordat de prijs van Bitcoin fluctueert. Ook kan het zijn dat je restanten van cryptocurrencies hebt waar je in gehandeld hebt. Deze kun je omzetten met de Binance converter.

      Succes!

      Coen

    1. Hoi Khalil, dat kan kloppen. Bij Binance-exchange verifieren ze dit allemaal. Als je cryptovaluta hebt gekocht via Binance of wil vesturen dan duurt dit ook altijd even. Omdat transacties op de blockchain confirmaties nodig zijn en als er dan genoeg zijn wordt het pas verstuurd.

      Belangrijk dat je altijd rustig blijft, het is niet in eens weg of wat dan ook.

      Succes!

      Coen

    1. Hoi Piet, wanneer je jouw wachtwoord vergeten bent dan kun je deze gewoon opnieuw aanvragen door bij het login scherm te klikken op wachtwoord vergeten.

      Wanneer je doelt op de 2FA code dan zal je een e-mail moeten sturen naar de Binance klantenservice met daarbij toegevoegd een ID-bewijs zo als een paspoort of rijbewijs.

      Succes!

      Coen

  3. Hallo,
    Ik ben met mijn mail al geregistreerd op binance.
    Doordat ik het gewist heb en opnieuw aangemeld kan ik mijn mail niet gebruiken. hoe kan ik dit veranderen?

    1. Hallo Ronald, je zult contact op moeten nemen met Binance-support en meer privacygegevens kenbaar moeten maken om te kunnen verifiëren aan hun dat het om jouw oude e-mailadres. Anders kunnen hackers te makkelijk jouw account overnemen.

      Succes!

      Starten met cryptocurrency?
      Maak een account aan bij Bitvavo (de goedkoopste cryptocurrency exchange van Nederland) via deze link en ontvang gratis 1000 euro handelstegoed. Alleen via de VIP link van Coingids.

  4. Hallo mr
    Ik heb mijn geld gestort op het adres key van waar het komt, dus from en to dezelfde adres
    Toch krijg ik succesvolle opgenomen zag het verdwijnen van mijn wallet, maar komt niet terug? Ik neem contact op met het supportteam van Binance met casenummer.. ik denk dat ze er mee bezig zijn?

    1. Hoi Mohamed, naar hetzelfde adres sturen kan gewoon. Dit kan ook bijvoorbeeld bij MetaMask, heb ik ook een keer gehad. Dit komt wel direct terug, omdat ik eigenaar ben en zelfverantwoordelijk hiervoor ben.

      Waarschijnlijk ligt dat bij Binance net wat genuanceerder. Maar geen stres, binance is een goede en betrouwbare exchange waar het zeker weten goed gaat komen. Alleen vragen ze waarschijnlijk wel veel privacy gegevens omdat dit moet volgens de wet en binance is hier heel secuur mee.

      Groetjes, Coen

  5. Hoi Coen
    Ik heb gisteren crypto met euro gekocht toen ik heb verkocht met winst ik heb nog steeds mijn geld niet blijft 1 procent status
    Mvg

    1. Hoi Gabriel, misschien is de hoeveelheid te klein en dat het niet weergegeven wordt. Wellicht heb je Kleine bedragen verbergen aangevinkt.

      Het is sowieso niet weg, dat kan ik niet geloven en al helemaal niet bij Binance. Even goed kijken en dan moet het vast goedkomen.

      Groeten, Coen

  6. Onze cryptowallet is gehackt.
    Wil graag een klacht indienen via e-mail.
    Kunt u mij het Binance support mailadres doorgeven want kan het nergens terugvinden.

  7. Hallo coen

    Mijn cryptocurrency spotwallet is sinds gisteren blanco terwijl mijn overzicht wel het volledige bedrag aangeeft. Ik kan nu niet handelen, wel opnemen. Ik heb dit vorige week ook gehad maar toen was het een uur later weer zichtbaar.

    1. Hoi Richard, dit kan voorkomen door de vele data die Binance moet verwerken, is vervelend. Maar dit wordt steeds minder deze bugs. Begin 2017 en 2018 was dit extreem erg.. gezien vanuit dat punt hebben ze al grote sprongen gemaakt.

      Dus maak je niet ongerust, bij Binance komt altijd alles goed.

  8. Beste,

    In 2018 ging Vechain van VEN over naar VET, met een eigen net.
    In die periode transfereerde ik VET coins naar mijn binance exchange account, maar die kwamen er nooit op. Ik weet dat de fout ligt in het transfereren naar een Ethereum adres. Als ik zoek via explore.vechain.org en ik geef mijn binance Ethereum adres in dan zie ik de Vechains nog staan.
    Is er een manier om deze terug beschikbaar te krijgen? De bot op binance support kan mij jammer genoeg niet helpen en ik weet niet hoe ik hen op een andere manier kan contacteren.

    Alvast bedankt.

    Mathias

    1. Hallo Mathias, dat is vervelend. Wat ik zou doen is Metamask installeren en vanuit daar de betreffende token toevoegen en hier heen sturen. Wanneer dat niet lukt zou ik de hulp van Binance inschakelen. Denk dat het wel even gaat duren i.v.m. het verificatie proces, maar als ze nog op de Binance ethereum adres staan en jouw account is hieraan gekoppeld dan zou het toch moeten lukken. Succes topper!

      Groetjes, Coen

  9. Beste Coen,

    Mijn beste vriend is overleden en heeft een binance account.
    Nu wilt zijn vriendin in zijn account gaan, omdat haar dochter die zij met die jongen heeft erfgename is.
    Hoe kan zij het beste dit oplossen?!
    Zij heeft een overlijdensakte van hem..

    1. Hoi August, hiervoor kun je het beste contact opnemen met Binance-klantenservice en situatie uitleggen. Ik denk wel dat het even gaat duren, omdat het een heel verificatie proces is. Ook de overlijdensakte dien je denk ik mee op te sturen. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar het moet toch wel lukken op deze manier. Succes en sterkte. Groeten, Coen.

  10. Beste lezer,

    Ik wil graag mijn geld opnemen, maar als ik dit doe, dan klopt de tenaamstelling niet. Deze is vooraf ingevuld en kan ik niet wijzigen. Hoe kan ik dit oplossen en de support bereiken? Lukt me op geen mogelijke manier..

  11. Beste lezer,

    Ik wil mijn geld opnemen via sepa. Echter klopt de vooraf ingevulde tenaamstelling van de rekening niet. Ik heb mezelf al geverifieerd middels een paspoort etc en dit is goedgekeurd. Maar er staat een letter niet goed in de tenaamstelling. Ik kan niemand bereiken via Binance om dit op te lossen. Hoe krijg ik de support aan de telefoon of kan ik dit wijzigen?

  12. Hoi Coen mijn zoon van 17 heeft zonder na te denken 50,- gestort. Hij kan zich niet identificeren omdat hij geen 18 is. Kan hij nu dit geld nog wel terug krijgen?

    1. Hallo Saskia, ik denk dat dit eerlijk gezegd wel moeilijk wordt. Omdat de wet verbied om onder de 18 jaar aandelen of crypto te kopen. Wellicht kun je het account nog overzetten op jouw naam? Anders wachten tot hij 18 is geworden.

      Groeten, Coen

    1. Hallo Desiree, als je jouw wachtwoord kwijt van Binance dan kun je deze op opnieuw aanvragen door te klikken op wachtwoord vergeten van het loginscherm. Op deze manier kun je je nieuwe wachtwoord instellen. Succes.

      Groetjes Coen

  13. Hallo , ik probeer al paar weken lang mijn gezichts verificatie te verifieren alleen het lukt als maar niet. Ik probeer binance te contacteren lukt mij ook niet helaas. Hoe kan ik hun contacteren om dit probleem op te lossen? Ik kan namelijk geen geld hierdoor opnemen.

    1. Hallo Sera, heb je al wel gebruikt gemaakt van het Binance klantenservice portaal: https://www.binance.com/nl/support/faq/. Hier staat precies omschreven wat je moet doen als de gezichts verificatie niet lukt.

      Binance reageert vaak al binnen 48 uur, in sommige gevallen kan het wat langer duren.

      Je kunt na 48 uur ook een extra e-mailtje sturen naar de supportafdeling van Binance.

      Succes!

      Groetjes, Coen

  14. Sedert vorige week is mijn binance account door hackers overgenomen lijkt het. Ik heb de support ook al gelijk gecontact, maar tot op heden geen reactie ontvangen. Ik heb de 2FA ook al in staan. Deze 2 codes worden niet naar mijn mail gestuurd nog ontvang ik ze per sms.

    Ieder wanneer ik weer op binance probeer in te loggen, geeft ie aan dat ik het na 24 uur weer moet proberen. Wat kan ik het beste hiermee doen?

    1. Hoi Kimberley, dit is natuurlijk vervelend dat jouw account overgenomen is door cryptocurrency hackers. Weet je zeker dat dit is gebeurd want wanneer je 2FA hebt ingesteld is dit bijna onmogelijk. De tweestapsverificatie is ook 1 code die bestaat uit 6 cijfers.

      Wanneer je Binance contacteert doe je er goed aan om jouw gegevens goed er bij te vermelden en officiele identificatie mee te sturen.

      In de praktijk wil Binance alleen nog maar mensen helpen met geverifeerde documenten. Dit komt hoogstwaarschijnlijk door de strenge regelgevening die de landen hanteren.

      Succes! Coen

  15. hoi heel raar allemaal, ik heb geld op Binance maar ineens zegt het dat ik nog een account heb waardoor het account waar ik geld op heb niet geverifieert is, maar ik heb geen tweede account en probeer al tijden contact te leggen maar geen reactie, ik kreeg een automatische mail dat er binnen 6 uur contact met mij opgenomen gaat worden, maar dat is nog steeds niet gebeurt wat kan ik nog doen.

    1. Hallo Rico, het kan zijn dat je onbewust een binance sub-account hebt aangemaakt en deze hebt toegewezen als hoofdaccount. Geld verdwijnt niet zo maar bij Binance, ik gebruik het zelf al bijna 5 jaar de exchange en dit is nog nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren.

      Het kan wel kloppen dat de reactie terug van Binance support even kan duren. Normaliter is heb je altijd een reactie terug binnen 3 dagen. In jouw geval zou ik nogmaals een e-mail sturen. Wanneer je geen reactie hier op krijgt, nogmaals het verzonden bericht forwarden met daarin nieuwe regel tekst ‘het is al 4 dagen geleden en nog steeds heb ik geen reactie mogen ontvangen’.

  16. Beste,

    Ik heb een verkeerde transactie gedaan van binance naar trustwallet.
    Ik kan mijn geld nergens terugvinden. Zouden jullie mij kunnen helpen?

    Groet,
    Floris

    1. Hoi Floris, dat kan natuurlijk gebeuren maar je moet er vanuit gaan dat je dit geld of de cryptomunten kwijt bent.

      Wanneer je een verkeerd adres opgeeft dan kan dit niet worden hersteld. Omdat je eigen bank bent of je eigen geld..

      Het beste kun je het vergelijken als ik geld stuur naar vriend maar (per ongeluk) een verkeerd bankrekeningnummer gebruik.. dan is het gewoon heel lastig om dit geld nog weer terug te krijgen. Met cryptocurrency is dubbel zo lastig.

      Je zou eventueel het transactie id kunnen nakijken of je deposit adres in de https://etherscan.io/ plakken en zoeken waar je transactie is gebleven.

      Controleer a.u.b. de volgende keer dubbel het adres, ik hoor het helaas nog regelmatig van mensen.. maar vaak kun je gewoon niks meer doen wanneer je het (verkeerd) hebt uitgevoerd.

      Sterkte / succes

      Groeten, Coen

  17. Hallo,
    Ik gebruik Binance-exchange.
    Maar het geld terug storten na mijn bank lukt niet en overboeken lukt ook niet.
    Dit komt omdat Binance mij geen verifatie code meer stuurt via e-mail.
    Eerst deden ze dat wel inmiddels niet meer!
    Iemand tips
    hoe ik deze wel weer krijg?
    En of heeft iemand een telefoonnummer van binance in Nederland en of een adres van een binance kantoor in Nederland?
    Hoor graag een gaande reactie.
    Groet danny

    1. Hallo Danny, je zou in plaats van een e-mailverificatie een sms code kunnen instellen of 2fa activeren en dan opnieuw proberen. Dat gebruik ik zelf ook.

      Je kunt ook NEO coins kopen met jouw cryptomunten (diverse crypto inwisselen voor NEO cryptomunten) want deze kun je gratis versturen. Zelf gebruik hiervoor Bitvavo, uitbetalen via deze exchange is zelfs gratis!

      Een telefoonnummer of adres van Binance in Nederland is er (nog) niet. Wanneer je alles opnieuw wilt of moet instellen, zul je het gehele verificatie proces opnieuw moeten doorlopen. Dit is een standaard procedure van Binance, ook in verband met wet- en regelgeving omtrend cryptocurrencies.

      Tip! Wanneer je via deze link een account aanmaakt bij Bitvavo krijg je 1000 euro handelstegoed.

  18. Hoi Coen,

    ik heb geprobeerd BNB te versturen van Trust Wallet naar mijn Binane BNB wallet, echter is er iets misgegaan met het invoeren van de MEMO, daar is een typo ingeslopen en nu in mijn geld wel weg uit mijn Trust Waller maar niet opgenomen in binance, hoe kan ik dit het beste terughalen. Op internet lees ik overal dat ik hiervoor bij Binance moet zijn maar ik vind nergens een e-mail adres en/of telefoonnummer. Ik ontvang heel graag je hulp en / of advies

  19. Hallo
    Ik heb inderdaad ook een ander verificatie geprobeerd per sms.
    Dat werkt!
    Maar ze vragen als nog te verifiëren per mail!
    Bij alles
    Kan dus ook geen geld of munten over boeken naar bijvoorbeeld naar een andere wallet
    Dan vragen ze om de vericatie code per mail.
    Alles werkt tot je het geld en of de munten wilt innen of na je bank of ander account, wallet wilt sturen
    Je vroeg of ik een link (bron) willen plaatsen waar ze dit aangeven?
    Welke link bedoel je precies?
    Hoor graag nog een gaande reactie.

    1. Hoi Danny, mooi dat dat werkt. Wel raar dat je dan alsnog per e-mail dit moet verifieren. Heb je toevallig niet per ongeluk het e-mailadres van Binance geblokkeerd?

      Maar geen paniek, ik weet zeker als je de klantenservice / support van Binance een e-mail stuurt dat je hier reactie op krijgt, alleen kan dit wel wat langer duren.

      Met link van de bron “Op internet lees ik overal dat ik hiervoor bij Binance moet zijn maar ik vind nergens een e-mail adres en/of telefoonnummer” je vind hier ook geen e-mailadres of telefoonnummer van, want je dient dit door middel van een formulier te doen dat via Binance geïntegreerd is.

      Het gaat vast lukken, alleen heb je even wat geduld nodig.

      Maar ik leef met je mee.. in die zin, het kan erg frusterend zijn.

      Groeten, Coen

      1. ik wil graag met Binance contact opnemen maar kan je me exact vertellen hoe ik dit via de formulier op hun website. Want ik zit hele tijd te kijken naar Binance support alleen ik kan niks vinden hoe ik ze een formulier stuur met mijn vragen zou je dit exact stap voor stap kunnen uitleggen?

        1. Hoi Kevin, het verzenden van een Binance formulier lukt alleen als je de Binance-chat doorloopt en geen antwoord op jouw vragen kunt vinden.

          Stap 1 Login in je Binance account

          Stap 2 https://www.binance.com/en/chat

          Zo moet het lukken, succes!

          Als het niet lukt, zoeken we naar een andere oplossing.

  20. Hey ik heb Shiba coin gekocht en het bedrag verschild in mijn pro versie en elite in de binance app het verschilt 5 dollar ofzo snap er niks van.

    1. Hoi Guus, waarschijnlijk omdat de Binance Lite versie een hogere fee rekent voor het gemak. Dit is ook zo bij de Bitvavo exchange basis- en geavanceerde versie.

      De prijs fluctueert natuurlijk ook continu..

      Ook kan het verschil komen door verschillende exchanges die samen het gemiddelde berekenen.. wellicht doet Binance dit ook met Lite, Pro etc.. maar dan verkoop je toch jouw Shiba coins waarbij je de hoogste prijs krijgt. Hoef je je er ook niet meer druk over te maken.

      Succes, groeten Coen.

  21. Hallo
    Weer bedankt voor je reactie.
    Jaa heel erg frustrerend!
    Ik heb wellicht van meerdere apparaten gebruikt gemaakt.
    2 iPads en 1 iPhone
    Ik zelf vermoed dat dat het probleem misschien veroorzaakt heeft.
    Nee heb hun mail niet geblokkeerd en of staat ook niet in de ongewenste emaillen lijst.
    Wel krijg ik af en toe wel reclame mail van ze.
    Ik heb/had de support wel al paar keer benaderd via de Binance app.
    Maar er komt geen reactie.
    Erg slordig.
    Heb vandaag weer de support geopend en laat dat gesprek nu open staan misschien dat dat werkt.
    Zal een mail sturen beter zijn??
    Of is de support op de site prima.
    Ook kan ik geen mail adres vinden van hun.
    Hoor graag nog een gaande reactie.

    1. Hoi Danny, geen dank. Samen komen we verder.. ik zou zo als ik aangaf net zo lang klikken op ‘mijn probleem staat er niet bij’ en wachten totdat je een knop krijgt met Binance live support en dan wachten totdat je aan de beurt bent.

      Een e-mail sturen naar de Binance klantenservice kan ook.. wanneer je na twee dagen (bijvoorbeeld) geen reactie ontvangt ‘forward’ je de e-mail nogmaals.

      Als je dan geen reactie krijgt van de support-medewerkers is dat wel heel vervelend en slordig.

      Persoonlijk heb ik altijd een e-mail terug gehad wanneer ik met een ‘probleem’ of ‘vraag’ zat.

      Succes in ieder geval.

      Groetjes, Coen

  22. Ik kom maar niet door de id-check. Hij geeft steeds aan je rijbewijsnummer is al gekoppeld aan een account. Maar ik heb maar 1 account? Hoe kan ik dit oplossen kom er maar niet uit met die support van hun. Steeds standaard zinnen.

    Wie kan mij helpen?

    Alvast bedankt.

    1. Hoi Kidoes, wanneer het niet lukt met een rijbewijs probeer het dan met een paspoort.

      De standaard zinnen die je (automatisch) terug krijgt gekoppeld zijn van een bot. Je kunt moet even doorklikken totdat de Binance-bot geen antwoord meer terug geeft en dan geeft deze de optie: start een live-chat met Binance support.

      Op deze manier moet het lukken. Succes!

      Groeten, Coen

  23. Ha Coen.

    Ik probeer geld over te boeken vanuit Binance naar mijn bankrekening. Ik gebruik de 2FA, maar krijg de verificatiemail niet binnen. In het verleden ging dit altijd goed. Ben al de hele dag bezig; tientallen pogingen gedaan. Mail komt ook niet in spam, etc. Contact opnemen met Binance is bijna onmogelijk.

    Enig idee of dit vaker gebeurt en hoe ik dit probleem kan oplossen. Je hulp is welkom. Thanks.

    1. Hallo Remco, ik adviseer je toch door middel van NEO cryptocurrecy te kopen op Binance, deze te versturen (NEO is gratis te verzenden) naar Bitavo en daar uit te betalen omdat dit goedkoper is.

      Over jouw problemen met inloggen bij Binance is de enige optie (ik weet zo geen andere) contact opnemen met de klantenservice chat. Deze dien je dan wel door te klikken.. dus alle vragen en adviezen wat de Binance bot aangeeft op ‘Nee’ klikken en vervolgens krijg je dan de optie om te live chatten.

      Wel raar dat het op de een op andere dag niet meer werkt… lijkt me erg vervelend maar ik hoop dat het gaat lukken.

      Succes, groeten Coen

    1. Halle Serena, door middel van contact op te nemen via het ondersteuningscentrum van Binance: https://www.binance.com/nl/support/ en daar kun je terrecht voor de volgende vraagstukken:

      Wachtwoord resetten
      Deblokkeer account
      Reset telefoonbeveiligingsverificatie
      E-mailadres wijzigen
      Reset Google Authenticator
      Activaherstel voor niet-gestort kapitaal
      De storting ontbreekt, of de Tag of Memo

      Wanneer dit niet geen oplossing bied.. kun je contact opnemen door middel van de live chat.

    1. Hoi Serena, Binance heeft geen support e-mailadres meer, dit was in het verleden nog wel zo. Alleen nog via het support centrum of via de live chat wanneer je bent ingelogd.

  24. Ik heb een geverifieerd account bij Binance. Ik heb een 2e account aangemaakt (met de 20% korting) om vervolgens alle munten van account 1 naar account 2 sturen, dan account 1 laten verwijderen en account 2 verifiëren.
    Nu heb ik per ongeluk account 2 uitgelogd, maar om opnieuw in te loggen (om de munten te ontvangen) moet ik eerst mijn account verifiëren. Ik kan mijn huidige saldo dus niet meer zien.
    Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
    De chat met de helpdesk van Binance reageert niet…

    Bedankt.

    1. Hoi Niels, kan het misschien zijn dat je een Binance subaccount hebt aangemaakt?

      Met een subaccount kun je niet veel.. in die zin.. dat je hoofdaccount leidend is.

      Een 2e account is ook niet toegestaan, tenzijn het dus een subaccount is.

      Je dient echt eerst de verificatie voor elkaar te krijgen. Anders heeft het 2e account helemaal geen zin. Goed bedoeld.

      De chat van Binance werkt wel hoor. Alleen je moet heel lang wachten, vaak zijn er wel een 50-tal Binance-gebruikers in de wacht.

      Het kan soms wel een uur of langer duren (mijn eigen ervaring)

      Succes in ieder geval.

      Groeten, Coen

  25. Hoii,
    Ik heb een storting gedaan via ideal maar na 2,5 uur staat er nog steeds processing in mijn storinggeschiedenis….

    Wie weet of dit normaal is of dat er iets fout is gegaan?

    Alvast bedankt,
    Kyara Roels

    1. Hallo Kyararoels, dat is heel normaal voor de eerste keer. Vaak willen ze eerst alles geverifieerd hebben. Wanneer dat succesvol is afgerond wordt alles goedgekeurd en hoef je de volgende keer niet zo lang meer te wachten.

      Daarnaast kan het ook zijn dat enorm druk was op die dag..

      Maar goed, geen paniek dus..

      Succes en succes met traden bij Binance.

      Groeten, Coen

  26. hallo,
    Mijn probleem is dat als ik geld wil storten krijg ik een melding dat ik de aanvullende verificatie moet verifiëren en als ik op ”nu verifiëren” klik zijn beide verificaties al goedgekeurd. (ik kan dus helemaal geen geld storten) Dit gebeurt al de laatste 4 dagen.
    Enig idee of dit vaker gebeurt en hoe ik dit probleem kan oplossen. Je hulp is welkom.

    bedankt

    1. Hallo Gokhan, dat is vreemd.

      Een oplossing zou zijn om via deze link (gratis tot 1000 euro aan transactiekosten) bij Bitvavo exchange een account aan te maken. Daar stort je euro’s met iDeal en koop je bijvoorbeeld NEO (voor deze cryptomunt betaal je geen transactiekosten) en deze stuur je vervolgens naar de Binance exchange.

      In de onderstaande video leg ik uit hoe je Bitcoin of andere cryptocurrencies verstuurt van Bitvavo naar Binance.

      Hopelijk gaat het via deze weg wel lukken, succes.

      Groeten, Coen

  27. Ik wil mijn account verfieren maar dat kan niet omdat ik ander geverifieerd account zou hebben. Dat heb ik niet. Maar kan nergens chatten of een klantenservice bellen of mailen.
    Hoe kom ik in contact met ze.

    1. Hallo Diana, dat is vervelend!

      Wat ik zou doen is registreren met een nieuw e-mailadres. Dat is de snelste oplossing.

      Chatten met Binance kan wel.. daar dien je wel eerst door de Binance-bot heen te komen.

      Je dient dan te klikken op ‘nee ik ben niet geholpen’ en dit moet je een paar keer doen en dan bieden ze een live chat aan.

      Het is wat omslachtig maar het werkt wel.

      Succes

      Groeten, Coen

  28. Mijn gezichtsverificatie wilt niet voltooien. Ben al weken bezig geweest met verschillende apparaten en belichting en alsnog staat er dat het failed. Je kan ook geen stapje terug meer klikken. Het stapje daarvoor was dat je een foto van je zelf moest uploaden. Dat heb ik gedaan alleen is waarschijnlijk van een te verre afstand, toch heeft binance app het toch geaccepteerd. Maar ik denk dat het daar aan ligt. Help, wat moet ik doen!

    1. Hoi Dmitri, geen stress. In jou geval zou ik het gehele verificatie proces op jouw laptop voltooien. Dat werkt altijd.

      Je dient niet allen gezichtsverificatie te doen maar ook een paspoort of rijbewijs te uploaden om je KYC compleet te krijgen.

      Dit is verplicht bij alle betrouwbare en over het algemene veilige cryptocurrency exchanges.

      Succes.

      Groetjes, Coen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *